Elektronische Dienstencheques aanvragen In vijf minuten? Zo gefikst.

davy.verstraeten@easylifedc.be

Online meetings. Online lessen. Online bedrijfsfeestjes.
Tegenwoordig kunnen we het allemaal. We zijn de laatste tijd ‘gedwongen’ om computerexpert te worden.
Dus waarom dan ook niet online elektronische dienstencheques aanvragen? Wedden dat het je lukt. Zeker als je onderstaande drie stappen volgt.

Waarom zou je elektronische dienstencheques aanvragen?

Misschien ben je fan van dienstencheques op papier & vraag je je af ‘Waarom zou ik switchen, Cheqie?”

Wel…

  1. Ze zijn veiliger in gebruik
    Elektronische dienstencheques worden 100% online beheerd door jou (duh). Ze kunnen dus niet kwijtraken of gestolen worden.
  2. Bye-bye vervallen cheques
    De oudste cheques worden het eerst gebruikt en uit uw online portefeuille gehaald. Dus zeg maar bye-bye tegen vervallen dienstencheques. Je ontvangt trouwens een herinneringsmail 1 maand voor een dienstencheque vervalt.
  3. Onmiddellijk na bestelling beschikbaar.
    De cheques worden onmiddellijk toegevoegd in je online portefeuille. Heerlijk toch? 
  4. Een mobile app om alles op te volgen
    Net zoals je dagelijks je mobile bankapp checkt (er zou maar eens iemand zijn miljoenen aan jou geven), kun je ook via een app je elektronische dienstencheques beheren.

Hier vind je meer info over de app ‘Dienstencheques Vlaanderen’

Stap 1: Maak een account aan. Héél eenvoudig. (1 min)

Om elektronische dienstencheques aan te vragen (en te gebruiken), moet je geregistreerd zijn. 

Dat doe je simpelweg door een account aan te maken via deze link . Vanaf dan kan u uw cheques en uw persoonlijke gegevens op gelijk welk moment beheren vanaf uw Beveiligde Zone of, nog makkelijker: via onze app Dienstencheques Vlaanderen!

Stap 2: Ontvang via Cheqie je ideale partner

Voor je elektronische dienstencheques bestelt, moet je een erkende onderneming kiezen. Cheqie zal je dé geschikte partij voorstellen en dit op maat van je noden. Dit zijn allemaal erkende ondernemingen. Deze onderneming van je dan aanduiden in de omgeving van Sodexo. Eenvoudig, toch?

Stap 3: Bestel elektronische dienstencheques (2 min)

Elektronische dienstencheques aanvragen doe je letterlijk in enkele klikken. 

  • Schrijf de kostprijs van de dienstencheques die je wil bestellen over. (wil je 20 dienstencheques van € 9 bestellen, dan schrijft u € 180 over.)
  • Bestel je elektronische dienstencheques. TIP:  je moet minstens 10 cheques per bestelling aankopen
  • Schrijf het bedrag over naar het rekeningnummer van Sodexo BE41 0017 7246 2610, met je gebruikersnummer die je krijgt bij stap 1 als gestructureerde mededeling.

En zoals gezegd zullen de dienstencheques onmiddellijk ter beschikking staan na ontvangst van de betaling.

Heb je nog vragen? Bekijk andere veelgestelde vragen of contacteer ons.

Is het gelukt?

Start dan hier met een aanvragen van huishoudhulp in je regio. Dat duurt ook maar 5 min